1403-05-05 11:18
423
0
90821
در راهپیمایی باشکوه «هل من ناصر ینصرنی»؛

غیرت حامیان فلسطین در گرگان جوشید

حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین نقطه مشترکی برای مردم غیرتمند دارالمومنین گرگان شد تا در قامت حامیان این ملت مظلوم به کف میدان بیایند و نشان دهند با شنیدن صدای مظلوم هیچگاه بی‌تفاوت نیستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، در پنجمین روز از مرداد و یکی از روزهای گرم تابستان بار دیگر غیرت گرگانی‌ها در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و غزه جوشید و در یک راهپیمایی خانوادگی که مزین به «هل من ناصر ینصرنی» شده است شعار استکبارستیزی و «هیهات من ذله» را محکمتر از گذشته فریاد زدند.

«غزه»، عصای موسی است که فرعونیان زمان را خواهد بلعید امروز شاهد یک فلسطین قدرتمند هستیم و اسرائیل دیگر نمی‌تواند رجز بخواند.

امروز جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل علیه ملت مظلوم غزه و فلسطین که توسط آمریکای غاصب حمایت می‌شود، آمریکا را در مرکز نفرت جهانی قرار داده و رژیم کودک‌کش اسرائیل امروز با تنفس مصنوعی آمریکا زنده و نفس می‌کشد. مردم مظلوم فلسطین و غزه با اراده و ایمانی قوی و پولادین پا به میدان نبرد گذاشتند و هیچ سلاحی نمی‌تواند با آنها مقابله کند.

و حالا بار دیگر مردم دارالمومنین شهرستان گرگان با لبیک گفتن به صدای «هل من ناصر ینصرنی» مردم غزه و فلسطین، فروپاشی رژیم صهیونیستی و کودک‌کش را از خدا طلب کردند.

مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان گرگان همچون گذشته پای آرمان‌های فلسطین ایستاده‌اند تاریخ ثابت کرده است جنگ بین مردم باایمان در مقابل انسان‌های سست عنصر و بی‌ریشه و فاقد ایمان همیشه به نفع مؤمنان خاتمه می‌یابد و یقینا نصرت خداوند با ملت باایمان خواهد بود.

فلسطین تنها به عنوان یک سرزمین نیست بلکه یک ملت وسعت یافته در قلب جهانیان است همه می‌دانند نه فلسطین نابودشدنی است نه جوانان باغیرت و مجاهد آن، اما آنچه که به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت رژیم جعلی صهیونیستی بود.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.